دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن یگانه به نام خیابونا

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mohamad
11:2
چهار شنبه 9 مرداد 1392

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن یگانه به نام خیابونا

دانلود رایگان آهنگ جدید و بسیار زیبای محسن یگانه با نام خیابونا

با کیفیت اورجینال و لینک مستقیم

نسخه اصلی جایگزین شد

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خیابونا

 

دانلود

کیفیت: 320

حجم: 10.4 مگابایت

Danlod Ahang Jadid

Mohsen Yeganeh – Khiyaboona

متن ترانه خیابونا از محسن یگانه:
از این خیابونا هر وقت رد میشم
دیوونه تر میشم بی حد و اندازه
باور کن این روزا هر چی که میبینم
فکر منو داره یاد تو میندازه
از این خیابونا حیرون و سرگردون
هر روز رد میشم
فک می کنم کم کم دیونه بازی رو
دارم بلد میشم

انگار قدمام به این خیابونا
وقتی که تو نیستی بدجوری وابسته است
انقدر که با فکرت قدم زدم اینجا
حتی خیابونم از قدمام خسته است
تو این پیاده رو
بین همین مردم
با اشتباه اما
خیلی تو رو دیدم
این که چرا نیستی
من این سوال و از
هرکس که میدیدم صد بار پرسیدم
وقتی حواس تو درگیر رفتن بود
بیهوده جنگیدم تو از همون اول
منو نمیخواستی من دیر فهمیدم
انگار قدمام به این خیابونا
وقتی که تو نیستی بدجوری وابسته است
انقدر که با فکرت قدم زدم اینجا
حتی خیابونم از قدمام خسته است



تعداد بازدید از این مطلب: 3143
موضوعات مرتبط: اهنک صوتی و تصویری , ,
بازدید : 3143

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



من محمد 24 ساله از گرگان عاشق تتلو میخواستم بکم که اگر لینک فیلمخراب بود در بخش نظرات بکین تا درست کنم
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به کانال فیلم ایرانی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر